Jak prozkoumali lomenou funkci

Vzhledem k tomu, že jsem nemluvila, ale jen tiše skřehotala, tak na nějaký výklad v hodině nebylo ani pomyšlení.

Přišel tedy ke slovu internet vůbec a AI zvlášť. Také se zapojil Desmos a Canva.

Měli jsme probranou lineární funkci a deváťáci už tušili, co do čeho jdou. Měli si najít odpovědi, výsledky zpracovat na svou stránku ve sdileném whiteboardu v Canvě.

O AI se teď bavíme v informatice a tak všechno vlastně bylo bez problémů. Někdo stihl víc, někdo míň, něco si poradili, volili různé cesty, jak své poznatky vkládat do tabule. Na konci jsme vše krátce shrnuli.

Co to AI?

V poslední době ho beru i v matematice na milost, protože dává slušné výsledky, zvlášť když jsme chtěli odpovědi spíše teoretické. Nějaké drobné chybky se objevily, ale žádná tragédie, aspoň je jasné, že kontrola je nutná. Ale k lepším výsledkům se dopracovali žáci s AI než ti, kteří dali přednost webovým stránkám. Ti klasičtí se ve výsledcích hledání částo ztratili, výsledky byly komplikované.

Narazili na pojem asymptota a co to je? Měli snahu se ptát mne a ne AI. Tak jsme jim poradila tu tajemnou formulku Vysvětli mi to jako malému dítěti a hned se dozvěděli, že jsou to vlastně takové mantinely.

Konec konců se zeptejte svého AI sami.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *