K procvičování sčítání a odečítání smíšených čísel jsme využili bludiště.
Ve skupince si vymysleli sadu příkladů, hezky si je spočítali a zkontrolovali. Do bludiště si namalovali cestu, na kterou dosadili správné výsledky a pak doplnili výsledky – záškodníky. Tohle bludiště bylo pro kontrolu výsledků a pak ještě připravili stejné bez vyznačené cesty, které sloužilo jako zadání pro spolužáky.
A pak došlo na bezpapírovou individuální práci. Všechno kopírovat nebylo nutné. Každý si vyfotil zadání iPadem, řešil ve svém sešitě a cestu řešení vyznačoval anotací.
A pak už stačil podpis a sdílet AirDropem.
A taky došlo na diskusi nad výsledky, vysvětlování postupu, odevzdávání „neřešitelných“ příkladů a opravování.
A to byla ta nejdůležitější část! Ano, mohla jsem je nechat zkontrolavat výsledky třeba aplikací Photomath, ale tentokrát jsem právě tu kontrolu a diskusi hodně stála.