Vzala jsem do matiky Ozoboty, pár iPadů a papír se zadáním – a vyšla z toho moc pěkná akce.
Šesťáci ve skupinách trochu měřili vzdálenosti, trochu měřili čas, trochu převáděli jednotky a trochu počítali s desetinnými čísly. Zjišťovali, za jak dlouho průměrně jejich Ozobot ujede různé dráhy a pak si spočítali i časy pro dráhy delší. A taky si zjistili jeho rychlost.
Pracovali opravdu svědomitě, krásně se dohadovali o různých způsobech počítání a nakonec se všechny skupiny ve výsledcích prakticky shodly. A zase jsme se přesvědčili, že v matice k cíli klidně vedou různé cesty.
Kdyby vás to zajímalo, tak kilometr by jel přes 8 hodin.
A abychom z toho měli něco víc než jen popsaný papír, tak ještě máme dvě krátká videa (plná konkrétních tváří), která kluci během práce natáčeli v aplikaci Clips. A protože hodina běžela tak nějak úplně sama a nikdo mne nepotřeboval, tak jsem si taky jedno natočila.