Jak už chvíli Google Classroom používám, tak se vracím i k dříve zadaným úkolům. Takže zoufale prohrabávám ročníky zpět, kde jsem to vlastně sepsala a kde zase mám ty krásné čisté vzory, protože jsem zadání při ukázkách už vyřešila a celé rozvrtala.
Až jsem si řekla „Dost!“ a začala jsem skoro na zelené louce. Vytvořila jsem si třídy, kde nikdy žádní žáci nebudou – jen čistá zadání. Naházela jsem tam existující zadání a všechny nové úkoly dávám sem a teprve pak do konkrétní letošní třídy. Využívám i označení témat, protože se pěkně přenáší i s příspěvkem.
Letos učím relativně málo tříd, ale i tak tabulky učím souběžně ve třech třídách a to kopírování není vůbec špatné. Ostatní tak velký dopad mít nebudou, ale s výhledem na další roky by to mohla být slušná úspora práce.
A když máte kolegyni, která Classroom využívá také a tyhle „kurzy“ si sdílíte vzájemně, tak to je teprve paráda!